Skip to main content
Podróże z Pythonem – zaczynamy
Spis treści
Search Book
close
Wyniki wyszukiwania:
Nic niz znaleziono.
Dark Mode
Pop
Góra
Nast
\(\newcommand{\N}{\mathbb N} \newcommand{\Z}{\mathbb Z} \newcommand{\Q}{\mathbb Q} \newcommand{\R}{\mathbb R} \newcommand{\lt}{<} \newcommand{\gt}{>} \newcommand{\amp}{&} \definecolor{fillinmathshade}{gray}{0.9} \newcommand{\fillinmath}[1]{\mathchoice{\colorbox{fillinmathshade}{$\displaystyle \phantom{\,#1\,}$}}{\colorbox{fillinmathshade}{$\textstyle \phantom{\,#1\,}$}}{\colorbox{fillinmathshade}{$\scriptstyle \phantom{\,#1\,}$}}{\colorbox{fillinmathshade}{$\scriptscriptstyle\phantom{\,#1\,}$}}} \)
1
Instrukcja wyjścia – print
1.1
Wypisywanie napisów i liczb
1.2
Formatowanie wyjścia
1.3
Łączenie napisów i liczb (f-stringi)
2
Instrukcja wejścia – input
2.1
Wprowadzanie napisów
2.2
Wprowadzanie liczb
3
Instrukcja przypisania i zmienne
3.1
Przykłady zmiennych
3.2
Rodzaje zmiennych
3.3
Łączenie napisów i liczb
3.4
Wzorce ze znaków
Temat
3
Instrukcja przypisania i zmienne
Zmienna to miejsce, w którym przechowujemy dane, aby móc je później wykorzystać. Możemy przypisać zmiennej różne wartości, takie jak liczby, tekst, a nawet bardziej złożone struktury, jak listy czy słowniki.
🔗
3.1
Przykłady zmiennych
3.2
Rodzaje zmiennych
3.3
Łączenie napisów i liczb
3.4
Wzorce ze znaków
🔗